O nas

        Czym się zajmujemy

        Od roku 2000 zajmujemy się rejestracją samochodów i reprezentacją w urzędach we wszelkich sprawach dotyczących pojazdów firmowych i prywatnych.

        W imieniu naszych klientów przeprowadzamy wszystkie niezbędne czynności prowadzące do rejestracji samochodu, związane z urzędową obsługą pojazdów nowych, zarejestrowanych w kraju i sprowadzonych z zagranicy. Zajmujemy się także akcyzą, opłatą podatków, opłaty recyklingowej, a także demontażem i montażem kratek w samochodach ciężarowych w karoseriach osobowych.

        Do naszych głównych usług należą:

        1. Kompleksowa rejestracja samochodu sprowadzanego z zagranicy (z krajów Unii Europejskiej, a także spoza niej – USA, Szwajcaria):

        • URZĄD CELNY (wypełnimy i złożymy deklarację AKC-U, wyliczymy akcyzę, wniesiemy niezbędne opłaty, odbierzemy zaświadczenie o zapłacie akcyzy),
        • URZĄD SKARBOWY (wypełnimy wspólnie i złożymy deklaracje VAT-23, VAT-24 lub zaświadczenie o braku obowiązku zapłaty podatku VAT – dotyczy motorowerów, przyczep kempingowych, wniesiemy opłaty, odbierzemy zaświadczenie VAT-25),
        • TŁUMACZENIA – dokonamy tłumaczeń przysięgłych dokumentów sporządzonych w obcym języku (niemiecki, angielski, włoski, francuski, niderlandzki i każdy inny język),
        • MONITORING – stale sprawdzamy stan prowadzonych spraw w urzędach,
        • RECYKLING – wnosimy obowiązkową opłatę recyklingową w wysokości 500 zł za każdy samochód osobowy o masie do 3,5 tony na konto Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,
        • URZĄD KOMUNIKACJI – rejestrujemy samochód, odbieramy tablice, pozwolenie czasowe, kartę pojazdu, naklejkę na szybę.

        2. Urząd komunikacji – rejestracja nowego i używanego pojazdu oraz wszystkie czynności związane z posiadanymi pojazdami:

        • REJESTRACJA – kupione samochody nowe (z salonu) lub używane – już w kraju zarejestrowane (kupione na umowę kupna – sprzedaży, fakturę, umowę darowizny, wykupione z leasingu lub po spłacie kredytu),
        • WTÓRNIKI – tablica rejestracyjna po zaginięciu podczas jazdy lub zniszczeniu; dowód rejestracyjny lub karta pojazdu – po zgubieniu, kradzieży, zniszczeniu; naklejka na szybę po jej zniszczeniu lub wymianie szyby,
        • POLICJA – odbiór dowodu po zatrzymanego przez Policje po kolizji drogowej,
        • SPRZEDAŻ – zgłoszenie sprzedaży po sprzedaży pojazdu innej osobie /firmie,
        • VAT – wpis adnotacji VAT do dowodu rejestracyjnego i karty pojazdu przy samochodach mających takie uprawnienia do odpisu VAT (van, furgon, pick up, specjalny),
        • HAK – wpisanie adnotacji HAK po jego montażu na pojeździe,
        • GAZ – wpisanie adnotacji GAZ po montażu instalacji gazowych do samochodu – LPG,
        • TAXI – wpisanie TAXI dla taksówkarzy używających swoich samochodów do celów zarobkowych,
        • INNE – wszelkie inne czynności związane z eksploatacją samochodu osobowego, ciężarowego, specjalnego, kempingowy, motoroweru, motocykla, quada, przyczepy…

        3. Zmiana rodzaju pojazdów – montaż /demontaż kratek – ciężarowe na osobowe:

        • DEMONTAŻ – zmiana samochodu ciężarowego na osobowy przez demontaż kratki, podłokietnika, montaż pasów bezpieczeństwa,
        • BADANIE TECHNICZNE – wykonujemy badanie techniczne na stacji kontroli pojazdów potwierdzające spełnienie warunków samochodu osobowego,
        • REJESTRACJA – przerejestrowanie samochodu w urzędzie komunikacji na samochód osobowy – zmiana dowodu rejestracyjnego i wpis w karcie pojazdu.

        KORZYŚCI ZE WSPÓŁPRACY

        Stała współpraca z nami daje korzyści:

        1. OSZCZĘDNOŚĆ czasu i pieniędzy,

        2. DOŚWIADCZENIE, którym się dzielimy,

        3. DELEGOWANIE na zewnątrz zadań firmy – usługi outsourcingu,

        4. TRANSOPRT dokumentów od klienta i do klienta,

        5. KOMPLEKSOWOŚĆ w podejściu do klienta i jego potrzeb,

        6. GWARANCJA płatności po wykonaniu usługi,

        7. OPIEKA po zrealizowaniu usługi,

        OSZCZĘDZAJ CZAS …

        … swój, swojego pracownika, czy członka swojej rodziny, stracony na wizytach w urzędach (celny, skarbowy, komunikacji, tłumacz – jego poszukiwanie i wybór). Każdy z wymienionych może być zajęty takimi czynnościami od kilku godzin do kilku dni, w zależności od tego, co będzie musiał zrobić i jakimi dokumentami będzie dysponował.

        Często zdarza się, że czas jest stracony na wizycie nieudanej. Ktoś nie miał wszystkich niezbędnych dokumentów – wraca do firmy lub do domu. Ponownie jedzie do urzędu – taka sytuacja może się powtarzać wielokrotnie, gdyż urzędnik nie zawsze przeglądnie wszystkie dokumenty. Zdarza się, że zatrzymuje się na pierwszym najważniejszym braku, a po jego uzupełnieniu trafia na następny i tak aż do skutku…

        WYKORZYSTAJ NASZE DOŚWIADCZENIE …

        … jakie posiadamy w związku z prowadzeniem działalności od 2000 roku. Zdobyte praktyczna wiedza jest naszym niebagatelnym atutem. Wiemy, jakie dokumenty są potrzebne przy prowadzeniu każdej sprawy, wiemy, ile to będzie trwać i ile kosztować.

        STOSUJ OUTSOURCING …

        … czyli delegowanie na zewnątrz czynności nie będących głównymi zadaniami firmy. Metoda ta to zaleta, którą wykorzystują nowocześnie zarządzane firmy, jako sposób na obniżenie kosztów i oszczędzanie czasu. PROWENT DARIUSZ SAWICKI jako firma wyspecjalizowana w zakresie rejestracji pojazdów czy reprezentacji w urzędach, w imieniu firm oraz osób prywatnych idealnie się tu znajduje.

        • Mamy doświadczony zespół pracowników.
        • Wystawiamy faktury VAT, co umożliwia w łatwy sposób rozliczenie pracy i obniża podatki.
        • Umożliwiamy ograniczenie i uproszczenie zatrudnienia, czy to na umowę zlecenie, czy na umowę o pracę. Nie ma badań lekarskich, rekrutacji, zwolnień, urlopów, listy obecności…. Wystarczy zadzwonić do nas.

        UDZIELAMY GWARANCJI …

        … płatności za wykonaną usługę. Gwarancja polega na pobieraniu wynagrodzenia za wykonane z sukcesem – sfinalizowanie usługi. Za nasz czas w przypadku usługi nie zakończonej sukcesem nie pobieramy odpłatności (nie dotyczy spraw spornych, które prowadzimy przez wiele miesięcy).

        OBSŁUGUJEMY PO SPRZEDAŻY …

        … naszych klientów. Informujemy o tym, że dowód stały jest już do odbioru w urzędzie, jakie dokumenty są dodatkowo potrzebne. Jesteśmy zawsze gotowi do konsultacji w przypadkach skomplikowanych, rzadko spotykanych, nowych sytuacji, które należy rozwiązać. Konsultujemy to z klientem lub dalej występujemy do kompetentnych osób, urzędów o których wiemy, że posiadają wiedzę niezbędną do rozwiązania zadania i które udzielą wiążących informacji.

        JEDZIEMY DO KLIENTA

        – to duża korzyć oszczędzająca dodatkowy czas. Pracownik firmy PROWENT DARIUSZ SAWICKI na miejscu, u klienta weryfikuje dokumenty i je odbiera, a po wykonaniu zlecenia odwozi je z powrotem. Idealne dla osób nie mogących wyjść z pracy, domu lub firmy.

        KOMPLEKSOWOŚĆ

        – to nasze podejście. Staramy się maksymalnie wyręczać naszych klientów. Największy sens ma to wtedy, jeżeli możemy zrobić jak najwięcej czynności w Twoim imieniu. „Już nie musisz być w urzędzie!” – to hasło wprowadzamy w życie codziennie oszczędzając czas naszym klientom.

        A wszystko to dzięki pomysłodawcy i jednemu z pionerów usług reprezentacji w urzędach Dariuszowi Sawickiemu – więcej o nim na jego stronie dareksawicki.pl
        Pomagamy już od 2000 roku!