fbpx

Rejestracja samochodów nowych i używanych

„Dlaczego niektórzy ceniący czas nie mają problemu z urzędami?

To proste! Delegują wszystko, co dotyczy rejestracji samochodu a nie jest związane bezpośrednio z ich działalnością, specjalistom…”

Bliskie jest Ci pojęcie delegowania czynności – outsourcing jest coraz bardziej popularny w naszym kraju. Zajmujesz się tylko tym, co najważniejsze dla Ciebie, czy też dla Twojej firmy – resztę zlecasz specjalistom. Tego samego przecież oczekujesz od swoich klientów, żeby Tobie zlecili to, na czym znasz się najlepiej, a sami robili jak najlepiej swoją robotę.

Ludzie coraz częściej cenią swój czas. Rynek usług rozwija się dzięki temu dynamicznie. Już nie musisz sam zajmować się wszystkimi urzędowymi sprawami związanymi z kupnem samochodu. Ty cieszysz się swoim nowym nabytkiem, a my dopełniamy wszelkich niezbędnych formalności.

Rejestracja samochodu…

To proste!!

Od wielu lat zajmujemy się rejestracją samochodów i reprezentacją w urzędach, we wszelkich sprawach dotyczących pojazdów firmowych i prywatnych.

W imieniu naszych klientów przeprowadzamy wszystkie niezbędne czynności prowadzące do rejestracji samochodu, związane z urzędową obsługą pojazdów już zarejestrowanych.

Zawsze, gdy kupisz, sprzedasz samochód, motocykl, motorower, przyczepę, naczepę, pojazd specjalny – możesz na nas liczyć.

Zawsze, gdy w użytkowanym samochodzie zginie lub zniszczy się tablica rejestracyjna, karta pojazdu, dowód rejestracyjny – możesz na nas liczyć.

Zawsze, gdy zmienisz adres zamieszkania, siedzibę firmy lub jej nazwę, gdy weźmiesz ślub lub z innego powodu zmienisz nazwisko – możesz na nas liczyć.

Zawsze, gdy nie masz czasu lub ochoty, nie wiesz jak się zabrać za te wszystkie urzędowe sprawy, jak wypełnić i gdzie znaleźć właściwe druki, jak napisać podanie w ważnej dla Ciebie sprawie, do jakiego urzędu pójść – możesz na nas liczyć.

Zadzwoń teraz
+48 509 176 548

lub
Zamów mail’em

Zawsze możesz na nas liczyć.

Proponujemy usługę doradztwa i prowadzenia wszelkich formalności dotyczących pojazdów będących Państwa własnością, własnością Państwa przedsiębiorstwa, Państwa klientów bądź pracowników.

Czas, jaki dotychczas spędzacie Państwo lub Państwa pracownik bądź klient w urzędzie, zostaje zminimalizowany do przekazania dokumentów naszej firmie.

Ofertę kierujemy do:

  • FIRM leasingowych, transportowych, handlowych, warsztatów, wypożyczalni i komisów samochodowych – wspieramy pracowników odpowiedzialnych za pojazdy firmy w czasochłonnych i mało efektywnych czynnościach – kontakt z urzędem.
  • WŁAŚCICIELI SAMOCHODÓW WSZELKICH POJAZDÓW, tych którzy posiadają i używają na co dzień i od święta samochodów, motocykli, motorowerów, przyczep…
  • KLIENTÓW komisów samochodowych, firm finansujących zakup pojazdów firm ubezpieczeniowych – wspieramy Waszych klientów – zapewniając sprawny i bezproblemowy kontakt z urzędem.
  • PRACOWNIKÓW wszystkich przedsiębiorstw posiadających prywatne samochody – prowadzimy ich sprawy w godzinach pracy, oszczędzając czas potrzebny do kontaktu z urzędem.

Zadzwoń teraz
+48 509 176 548

lub
Zamów mail’em

Zawsze gdy myślisz……
URZĄD KOMUNIKACJI……….
możesz na nas liczyć – rejestrujemy samochód, odbieramy tablice, pozwolenie czasowe, kartę pojazdu, naklejkę na szybę….

Urząd komunikacji – To wszystko możemy za Ciebie zrobić:

  • REJESTRACJA – rejestracja samochodu i innego każdego pojazdu (zmiana właściciela, pierwsza rejestracja w kraju), kupione samochody nowe (z salonu) lub używane – już w kraju zarejestrowane (kupione na umowę kupna – sprzedaży, fakturę, umowę darowizny, wykupione z leasingu lub po spłacie kredytu).
  • WTÓRNIKI – tablica rejestracyjna po zaginięciu podczas jazdy, kradzieży lub zniszczeniu; dowód rejestracyjny lub karta pojazdu – po zgubieniu, kradzieży, zniszczeniu; naklejka na szybę po jej zniszczeniu lub wymianie szyby.
  • POLICJA – odbiór dowodu po zatrzymanego przez Policję po kolizji drogowej.
  • SPRZEDAŻ – zgłoszenie sprzedaży popularnie zwane wyrejestrowaniem po sprzedaży pojazdu innej osobie /firmie.
  • VAT – wpis adnotacji VAT do dowodu rejestracyjnego i karty pojazdu przy samochodach mających takie uprawnienia do odpisu VAT (van, furgon, pick up, specjalny),
  • HAK – wpisanie adnotacji HAK po jego montażu w pojeździe.
  • GAZ – wpisanie adnotacji GAZ po montażu instalacji gazowej do samochodu (LPG, CNG).
  • TAXI – wpisanie TAXI dla taksówkarzy używających swoich samochodów do celów zarobkowych.
  • TABLICE INDYWIDUALNE – dla chcących się wyróżnić lub znormalizować firmowe nr rejestracyjne, dla nowych i używanych samochodów.
  • ZMIANA – AKTUALIZACJA DANYCH – dotyczy zmian nazwy firmy, nazwiska właściciela, adresu, danych technicznych np. zmiana rodzaju samochodu na osobowy z ciężarowego.
  • WYREJESTROWANIE POJAZDU – obecnie pojazd w naszym kraju można wyrejestrować tylko po jego złomowaniu lub sprzedaży za granicę. Samochody ciężarowe można czasowo wyrejestrować na maksymalnie 12 miesięcy.
  • TRANSPORT WŁASNY – składanie wniosków i odbieranie zaświadczeń na transport zarobkowy lub własny.
  • NABICIE NR NADWOZIA składanie wniosków i odbiór decyzji na nabicie nr nadwozia, gdy są one nieczytelne lub mamy pojazd typu SAM, czyli zrobiony we własnym zakresie.
  • DANE POJAZDU – składanie wniosków odbieranie zaświadczeń o danych pojazdu, karcie pojazdu w przypadku, gdy wymaga tego stacja kontroli pojazdów, gdy pojazd jest po wypadku lub gdy zginęły dokumenty.
  • INNE – wszelkie inne czynności związane z eksploatacją samochodu osobowego, ciężarowego, specjalnego, kempingowy, motoroweru, motocykla, quada, przyczepy…
  • SKOMPLIKOWANE, ŻMUDNE SPRAWY – prowadzenie korespondencji, odwołań, reprezentacja w urzędzie w sprawach trudnych, skomplikowanych, wymagających zaangażowania, konsekwencji, znajomości przepisów, wytrwałości i kreatywności.
  • MONITORING – stale sprawdzamy stan prowadzonych spraw w urzędach.
  • RECYKLING – obniżamy o 35% obowiązkową opłatę recyklingową, zwaną też opłatą ekologiczną, na 327 zł netto za każdy samochód osobowy o masie do 3,5 tony, jeśli nie, to wnosimy opłatę 500 zł na konto Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Kupiłeś samochód i nie wiesz jak się za to zabrać lub masz inną sprawę do załatwienia w urzędzie? Zadzwoń i umów się na spotkanie. Ceny usług podstawowych od 50 -100 zł brutto. Usługi świadczymy na terenie Dolnego Śląska, a także na obszarze całego kraju, po uzgodnieniu warunków.

KORYŚCI ZE WSPÓŁPRACY

Stała współpraca z nami daje korzyści, głównie dzięki oszczędności czasu, skorzystania z naszego doświadczenia, delegowania – usług outsourcingu, transportowi dokumentów, kompleksowemu podejściu do klienta i jego potrzeb a także obsłudze po sprzedażowej.

OSZCZĘDZAJ CZAS…

… swój, swojego pracownika, czy członka swojej rodziny, stracony na wizytach w urzędach (celny, skarbowy, komunikacji, tłumacz – jego poszukiwanie i wybór). Każdy z wymienionych może być zajęty takimi czynnościami od kilku godzin do kilku dni, w zależności od tego, co będzie musiał zrobić i jakimi dokumentami będzie dysponował.

WYKORZYSTAJ NASZE DOŚWIADCZENIE…

… jakie posiadamy w związku z prowadzeniem działalności od 2000 roku. Zdobyte praktyczna wiedza jest naszym niebagatelnym atutem. Wiemy jakie dokumenty są potrzebne przy prowadzeniu każdej sprawy, wiemy ile to będzie trwać i ile kosztować.

STOSUJ OUTSOURCING,

czyli delegowanie na zewnątrz czynności nie będących głównymi zadaniami firmy. Metoda ta to zaleta, którą wykorzystują nowocześnie zarządzane firmy, jako sposób na obniżenie kosztów i oszczędzanie czasu. Prowent jako firma wyspecjalizowana w zakresie rejestracji pojazdów czy reprezentacji w urzędach, w imieniu firm oraz osób prywatnych, idealnie się tu znajduje.

  • Mamy doświadczony zespół pracowników.
  • Wystawiamy faktury VAT co umożliwia w łatwy sposób rozliczenie pracy i obniża podatki.
  • Umożliwiamy ograniczenie i uproszczenie zatrudnienia, czy to na umowę zlecenie, czy na umowę o pracę. Nie ma badań lekarskich, rekrutacji, zwolnień, urlopów, listy obecności….

UDZIELAMY GWARANCJI

płatności za wykonaną usługę. Gwarancja polega na pobieraniu wynagrodzenia za wykonane z sukcesem – sfinalizowanie usługi. Za nasz czas, w przypadku usługi nie zakończonej sukcesem, nie pobieramy odpłatności.

OBSŁUGUJEMY PO SPRZEDAŻY

naszych klientów. Informujemy o tym, że dowód stały jest już do odbioru w urzędzie, jakie dokumenty są dodatkowo potrzebne. Jesteśmy zawsze gotowi do konsultacji w przypadkach skomplikowanych, rzadko spotykanych, nowych sytuacji, które należy rozwiązać. Konsultujemy to z klientem lub dalej występujemy do kompetentnych osób, urzędów o których wiemy, że posiadają wiedzę niezbędną do rozwiązania zadania i które udzielą wiążących informacji.

JEDZIEMY DO KLIENTA

– to duża korzyć oszczędzająca dodatkowy czas. Pracownik firmy Prowent na miejscu, u klienta, weryfikuje dokumenty i je odbiera, a po wykonaniu zlecenia odwozi je z powrotem. Idealne dla osób nie mogących wyjść z pracy, domu lub firmy.

KOMPLEKSOWOŚĆ

– to nasze podejście. Staramy się maksymalnie wyręczać naszych klientów. Największy sens ma to wtedy, jeżeli możemy zrobić jak najwięcej czynności w Twoim imieniu. „W czym jeszcze możemy Cię wyręczyć?” – to pytanie zadajemy naszym klientom.

W CZYM MOŻEMY CIĘ WYRĘCZYĆ?

Zadzwoń teraz
+48 509 176 548

lub
Zamów mail’em

Dariusz Sawicki
właściciel